Tuesday, February 16, 2010

Podcast Number 11!

Today we are happy to present to you Ayamechan Podcast #11 (click HERE)! This time there are many different topics to learn and help you study. We hope you enjoy our hard work!

Zara Stores are located in Hacchbori and Marina Hop


ZARA 広島店 11:00~20:00広島県広島市中区八丁堀16-3 082-212-3151

ZARA マリーナホップ店10:00~20:00 広島県広島市西区観音新町4-14 082-503-5500



Aoi 和食店 広島県広島市中区東白島町10-16 082-223-0447





This podcast's music is by the band ”The Red Plastic Buddha”. The song is titled, "Forget Me Not". Here are the lyrics and translation to this love song. Enjoy!


Forget Me Not

By The Red Plastic Buddha



She pours herself across my vision

'till she becomes all that I've ever seen.

It's far too late for hard decisions

so honey, please don't wake me from this dream

oh, forget me not

A drop of pigment on the paper

that grows and grows till everything is blue

That's the color of my heaven

Her eyes have caught me, nothing I can do

Oh, forget me not

Let this moment last forever

go on and on and never pale or dry

Love can maybe last forever

let time itself for once and always die

oh, forget me not


君は僕が見た事ないように美しくなった。

君は僕にすべてを注いでくれたね。
それは遠く遅く難しい決断だよ。
どうかこの夢から私を起こさないでくれ。

ああ、僕を忘れないでくれ。

すべてが青くなるまである紙の上の滴。
それは僕の天国の色だ。
彼女の視線は僕を夢中にした。
僕が何もできないくらい。

ああ、僕を忘れないでくれ。

この瞬間よ。永遠に続いてくれ。
決して青くならず、乾かないでくれ。
愛は永遠に続くことは難しい。
今度だけは….

ああ、僕を忘れないでくれ


No comments:

Post a Comment