Tuesday, February 9, 2010

Podcast Number 10

The semester is coming to a close. We have enjoyed making these podcasts. Please listen to

Three more podcasts to go. Please continue listening.
This podcast features music titled Daydream. It is a jazz tune that is light and mellow. Enjoy!

Daydream By Robin Stine
Daydream takes me to a place and time
When I was younger and you were mine
To a memory of love that used to be
Love that was you and me
Daydream took my heart around the bend
Surely this romance had to end
Once I was kissin', now I'm just missin'
Now I'm just missin' you
You were the one who gave me a song
Held me in your arms all night long
Dreams of you come easy but look what they do
Leave me feelin' cold, alone and blue
Daydream leaves me for another night
Sweet darkness falls upon my mind
Once I was kissin', now I'm just missin'
Now I'm just missin' you
空想は私が若くてあなたが一緒だった頃に連れて行ってくれる
過去の愛の思い出へ
私たちの愛へと
空想は私をおかしくさせる
この恋はきっと終わらせるべきものだったと
一度キスをした 今はただ恋しい
今はただあなたが恋しい
あなたは私に音楽をくれたただ一人の人
一晩中あなたの腕で抱いてくれた
あなたの夢は簡単に見れたけど何をしてるかは見れなかった
私を冷たくしたまま・・・一人で・・・青く
空想は私を他の夜に残してしまう
甘い闇は私の中に落ちてくる
一度キスをした 今はただ恋しい
今はただあなたが恋しい

No comments:

Post a Comment