Sunday, November 15, 2009

Podcast #3

Podcast #3 is ready for listening. We had some technical difficulty with this one and I apologize. All my fault! You can listen here!


Today's song is:

Maze of Pipe By Eric Maskol

Broke that water main

Can’t even wash

I guess the pressure comes

And pressure goes

But when my stars went home

I didn’t miss ‘em I just found other stars

To mop my floor

But then I get lost under the maze of pipe

I’ve got a lifeboat under my bed

Yeah then I get lost under the maze of pipe

I’ve got a life under my bed
Don’t know what went wrong

Plan to climb down

Into the sewer vent

To see firsthand

And I know that I won’t drown

As long as I still can tell

Which way is up

And which way’s down
But then I get lost under the maze of pipe

I’ve got a lifeboat under my bed

Yeah then I get lost under the maze of pipe

I’ve got a life under my bed
And here we are up to the ceiling

Up to the ceiling, up to the ceiling

So goodnight, we’re soaked right through

あの水道管が壊れた


洗うこともできない


水圧がかかっていたんだろう
水圧が上がっていたんだろう

でも私の星たちが戻ってきたとき


私は彼らを恋しいとは思わなかった


他の星たちを探した


床を掃除するために


*でもパイプの迷路に迷いこんだ 


ライフボートを私のベッドの下で見つけた


それから私はパイプの迷路に迷い込んだ 


私のベッドの下で人生を得た


何がおかしかったのかわからない


下に下りる計画を立てよう


下水道の排出口に入って


直接見てみよう


もう下りられないのはわかっている


私ができる限り


どの道が上がって


どの道が下がっているのかを伝えよう


*繰り返し×1


天井まで上がってきた


天井まで 天井まで


さぁおやすみ 


私たちは今水浸しだ


No comments:

Post a Comment