Tuesday, November 3, 2009

Podcast #2

This episode includes HJU and Hiroshima news, 3 new idioms to learn, an interview with our new teaching assistant Alexis and another pretty song from J.E.L.L.i called "Jenn". Enjoy and please do not forget to leave a comment here! Thanks.

Jenn By J.E.L.L.i

Jenn, now and then, i pretend, that you see me the same way I see you...
and you, are the one, that I see, I compare every girl to you.
and no, one comes close, closer than you, at being everything I wanted, my dream come true...

Jenn, 時折、僕が君を見るのと君が僕を見るのが同じようになるように僕は見せかけている。
僕は他の女の子と君を比べて、君が一番だって事が分った。そして誰もが君より近い存在にはならない。僕が欲しかったもの、僕の夢は実現する。
Jenn, now and then, I pretend that everything you see is me..
and though I know you love someone, I would never jump the gun, I could never interfere...I write these words to you, for me, to makemy conscience clear...Whoa... so now you know, and now, i let it go, I just had, to let you know..

Jenn、時折、僕は君が僕を見るすべての事を見せかけている。
僕は君が他の誰かを好きだという事を知っているけど、僕は決して早とちりはしないし、干渉もしない。
君に言葉を書く。僕の自制心をクリアにするためにも。
落ち着こう。だから今君は知っている。僕は君を諦める事をただ君に知らせる。
That you're the light, of my eye, a shooting star from a passing sky...
君は僕の目の光。流れ星だ。
Whoa.. so now you know, and now.. let it go... I just had, to let you know..
落ち着こう。だから今君は知っている。僕は君を諦めるという事をただ君に知らせる。
Jenn, now and then.. I pretend
Jenn、時折、僕は・・

No comments:

Post a Comment